>

TASARIMLAR |  görsel 1
TASARIMLAR |  görsel 2
ARKADAŞLAR HERKESİN BİLDİĞİ FARKLI TASARIMLAR YAPTIM BU TASARIMLAR ÇİZGİ FİLM KAHRAMANLARI..

Bedava 100 Starcoins |  görsel 1
Bedava 100 Starcoins Buna benzer bedavayı yapmıştık. http://justproxy.co.uk/ http://anon-proxy.co.uk/ http://webypass.info/ adreslerinden birine gidin. Boşluğa http://www.stardoll.com/tr/ yazın. Şimdi görevleri yapıcaz. Akademi görevlerinin yanında 2 pembe yer daha var. 1.sine tıklayın. Nicki Minaj görevi var. 1.Görevdeki mavi yazılı yere tıklayın. 1.görev tamam. Nicki Minaj'ı giydirin." Arkadaşına gönder" tıklayın sallama doldurun. 2.görevde tamam. Son olarak albümünüze kaydedin. Bu kadar.

5 sce Düştü!.. |  görsel 1
5 sc'e Düştü!.. Önce bedava olan tablo 9sc'e çıkardılar. Sonra tekrar0sc yapmışlar. Şimdi ise 5sc! Stardollun ne yapacağı belli değil..

Haftalık Hotbuys # 9 |  görsel 1
Haftalık Hotbuys # 9 Yeni hbler geldi. Çok hoş parçalar var. Gözlüğe bayıldım. Ya siz?

Bedava Nicki Minaj Elbisesi |  görsel 1
Bedava Nicki Minaj Elbisesi Bedavamız için http://justproxy.co.uk/ http://quickproxy.co.uk/ http://webypass.info/ adreslerinden birine gidin. Boşluğa http://www.stardoll.com/tr/ yazın. Giriş yapın. Üst kutuya http://www.stardoll.com/tr/contest/finish.php?id=3977 yazın. Yarışmaya katılın. Süper elbise evinizde..

%50 BEDAVA STARDOLLARS |  görsel 1
Arkadaşlar 14 nisana kadar ekstara stardollar yüklemesi yapın %50 stardolları kazanın .Bence süper bir fırsat.SÜPERSTARLAR İÇİNDİR..

Pet-A PoRTER MAĞAZASI KALKMIŞ ? |  görsel 1
Arkadaşlar bugün mağazalarda dolanırken stardoll'da pet -a poret mağazasının kalktığını gördüm.Bir araştırma yaptım bundan sonra pet -A porter limitli olarak geri gelecek galiba .Sizce?

Süs yumurtadan Elbise |  görsel 1
Arkadaşlar bu kullanıcı EPİPHANY mağazasındaki süs yumurtasından etek yapmış bence süper bir fikir.Böyle farklı fikirler buldukça sizinle paylaşacağım .Bende farklı olmayı sevenlerdenim . 

Süper Bir Dekor |  görsel 1
Stardoll da gezinirken bir kullanıcının evini gördüm donakaldım böyle güzellik olma süper bence.Evin içinden bahçe görünüyor .

Bedava Mor  Kanat |  görsel 1
Bu bedava mor kanadı almak için.Öncelikle http://sslpro.org/  bu siteye girin sonra url kutucuğuna  www.stardoll.com yazın tıklayın ve hesabınıza giriş yapın bedavanız evinizdedir güle güle kullanın .:)BAZI KULLANICILARDA OLMUYOR.

NASIL YANİİ ? |  görsel 1
Arkadaşlar stardollda gezinirken bir medoll buldum adı RİHANNA .Nasıl oluyor çok şaşırdım  aramada'da çıkmıyor kendisi stardoll bir hata mı yaptı acaba?  

LE Decor mu Geliyor?? |  görsel 1
LE Decor mu Geliyor?? Arkadaşlar starplazada yeni 3 tane LE Dekor ürünü var. Ve hepsi 999sd.. :O Acaba yeni dekor ürünleri mi geliyor. İlginç tarafı alanlar bile var. Bariz bir yanlışlık bu. Asla bu hataya düşmeyin. Ama yenileri gelirse üyelere biraz zor olacak. Çünkü yeni LE leri alarak tüm paraları bitti. Bekleyip görecez... :)

Photoshop Yarışması |  görsel 1
Merhaba Canlarımm :) Birkaç gün önce photoshop yapmak için uğraşıyorum ve başarılı olduğum söyleniyor. Bu yeteneğimden faydalanıp sizlere bir photoshop yarışması yapamk istedim. Bu yarışmaya katılmak için saç tasarlamanız gerekli. Yarışma Hakkında; -Yarışmanın Türü: Saç tasarlama. -Konu: İçerisinde kahkül bulunan bir saç. -Süre: 11 Nisan. -Ödül: en sevdiği ünlünün yüzüne photoshop. -Katılımla riçin klübümdeki konuya ben yazın. Başarılar... :*  

Öneri |  görsel 1
Öneri |  görsel 2
Öneri |  görsel 3
Merhaba Kızlar :)) Bu aralar çoğu butiklerde mağazalard ave AVM'lerde hep zımba desenli yakalar ya da gömlerkler görüyorum.Geçenlerde bir AVM gezerken aklıma bişey geldi ve denedim. Çok hoş oldu hatta :)) Eminim okul gömlekleriniz veya günlük giydiğiniz beyaz veya renkli gömlekleriniz vardır.Özellikle mahvolabilir diye düşünüp kullanmadığınız bör gömler olmasına dikkat edin. Tabii yakalara desen vermek için tuhafiyelerde satılan işleme boncuklarından lazım ama unutmayın alt tarafı düz olan bir boncuk olmalı. Son olarak da bir yapıştırıcı lazım mümkünse uhu kulanın. Simdi gömleyinizin yakasını tutun ve boncukları istediğiniz gibi şekillendirerek yapıştırın. İnanın çok hoş oluyor.Fotoğraf atıcaktım ama bilgisayarımın bağlantı kablosu bozludu :/ Neyse çok iyi bir yöntem bence ayrıca geri dönüşümlü... :)  

Ünlü Ama Kim ? |  görsel 1
Arkdaşlar sizin için azıcık abartı ama bir ünlüye benzeyen bir makyaj yaptım sizce kim?EVETT bu ünlü demet akalın fazla benzememiş olabilir kusuruma bakmayıN bu kadar yapabildimm ...

3 KOMBİN ÖRNEĞİ |  görsel 1
3 KOMBİN ÖRNEĞİ |  görsel 2
3 KOMBİN ÖRNEĞİ |  görsel 3
Arkadaşlar sizin için stardollda bazı kombinler yaptım bakalım beğenecekmisiniz ?Hangisini beğendiniz...?

Yeni Bebek |  görsel 1
Stardoll'a yeni bebek geldi adı HAYLEY WILLIAMS .SADECE SÜPERSTARLAR İÇİN

Harrods Kalkmış.. |  görsel 1
Harrods Kalkmış.. Bugün mağazaya girdim birde ne göreyim Harrods kalkmış.. Off ben daha hiç bişey almamıştım.. İndirimden sonra kalkmış.Çok üzüldüm.. Ya siz??

Yanlışlık... |  görsel 1
Yanlışlık... Yanlışlık var.. Katalog bölümünde ilk başta bir LUXE var ve 999 sc. Yeni LUXE mi geliyor acaba yada başka birşey mi ?? Sizce ne olabilir ?

Sc'li Kombin |  görsel 1
Merhaba kızlar :)) Bu aralar çok fazla ilgilenemedim, notlarım çok düştü bir de azar işitince 1:30 saate düştü bilgisayarımın başında geçirdiğim saat.Yinede haftasonları hep burdayım :D Neyse geçelim sc''li kombinimize :) Bu arada bazılarınız bana söylüyor fiyati düşük olsun diye ama bu benim elimde değil.Sizin için en iyi kombinleri yapmaya çalışıyorum :) Tabii sc'li ürünler sd'lilere göre çok daha fazla maliyetli :/ Bu durum beni de zorluyor ama :( Gelelim kombinimize bu sefer şık, hoş vb. bir kombin yapmadım onun yerine spor bir kombin yaptım :)) Bakalım neyi nerden seçmişim :)) Yelek: Fallen Angel Boys 100 Sc Sweatshirt: Mağazasını bilmiyorum ama kataloda var 91 Sc Alt: Basıc veya Basıc Dekor 43-40 Sc (Basıc Dekor'u katalog bölümünden bulabilirsiniz :) Unutmayın bu oyunda 3 Sc bile önemli.) Çorap: IT Girls 30 Sc Ayakkabı: Evil Panda 40 Sc Umarım beğenirsiniz :)) Bu arada STARDOLLCUFECİR Facebook sayfasınada bekleriz :))  

Gizli Mağaza: Lego Friends |  görsel 1
Gizli Mağaza: Lego Friends Gizli mağazaya gitmek için TIKLA

Yeni LE Geldi!.. |  görsel 1
Yeni LE Geldi!.. Yeni LEler geldi. Bazı parçalar gerçekten çok güzel. Ama bazılarıda çok kötü. Bu sefer fiyatlarda bi acayip olmuş. 52sd 172 sd garip garip rakamlar.. Sizce nasıl??

BEN OYUNA 3 SENE ÖNCE BAŞLAMIŞTIM KULLANICI ADIM ' 'HNKVUGUGVHNK'' OYUNA O GÜN KAYIT OLURKEN AKLIMA BU İSİM GELMİŞTİ. PEKİ YA SİZ SİZDE BENİM GİBİMİ ÜYE OLDUNUZ YOKSA KENDİ TASARLADIĞINIZ BİR İSİMLE Mİ ?  

Süperstarlar için hergün 10 sd kazanmanın yolunu buldum.Evet çok şaşırtıcı ama zekice öncelikle firefoxdaysanız chrome  açıyorsunuz sonra stardoll a girip çakma bir hesap açıyorsunuz. Ordan araç çubuğu yükleyip interionerden kendinize eşyalar yollayın.4 Sd lik kare duvar döşemesi bence böylelikle 5 hesap açıp toplam 2 şer hediye olmak üzere 10 adet hediye yolluyorsunuz sonra evinize gelen şeyleri geri dönüştürüp para kazanıyorsunuz nasıl fikir ama.? Ben denedim oldu...

Yeni Haftalık Hotbuyslar Yeni hblergeldi. Yaza uygun parçalar var. Ama pek beğenmedim siz?

Arşive Eski Fallen Angel'lar Geldi! Arşiv yenilendi. Eski fallen angeller geldi. Tabi eski fiyatından daha pahalı. Beğendiğiniz varsa kaçırmayın :)

Arkadaşlar ben stardollcufecir'in yeni yazarı Berika.Sizin için bu blogda stardoll hakkındaki herşey ,yenilikler, sorunlarınız ve stardoll ile ilgili herşeyi buradan paylaşacağım şimdiden hepinize çok teşekkürler. Stardoll kullanıcı adım hnkvugugvhnk .    

STARDOLLCUFECİR İçin |  görsel 1
Merhaba kızlar :) Bunu STARDOLLCUFECİR ailesi için çizdim :) Umarım beğenirsiniz :)    

Şapka Koleksiyonu :) |  görsel 1
Şapka Koleksiyonu :) girlgizemgirl8 adlı arkadaşımız 100'ü aşkın şapkalarıyla koleksiyon yapmış.. Süper değil mi?

Ayarlarda Yenilik |  görsel 1
Ayarlarda Yenilik Hesabım>Ayarlar'da yeni bir şey çıkmış. Bildirim ayarları.. Bu çok hoş olmuş sizce?? ayfunda5'e teşekkürler..