>

Gizem Sembolü Nerede? |  görsel 1
Gizem Sembolü Nerede? Herkesin kafasındaki soru gizem sembolü nerede? Kızlar tam olarak bende bilmiyorum çünkü her üyenin farklı bir yerde. Bazıları güzellik salonunda, bazıları suitinde bulmuş. Sizde bu yazının altına yorum yapın belki bizimkilerde oradadır. Bulmanız gereken sembol makyaj çantası.  

MR Yenilenmiş.. |  görsel 1
MR Yenilenmiş.. |  görsel 2
MR Yenilenmiş.. Erkek mağazası olan MR ye çok güzel yazlık ürünler gelmiş. Ben bile almayı düşündüm :D

%30 Kampanyası |  görsel 1
%30 Kampanyası Stardoll bize yeni bir kampanya yayınladı. ****** Tüm Stardoll tutkunlarına iyi haber! Şu andan itibaren 30 hazirana kadar aldığınız her Paypall ya da kredi kartı ödemeli Süperstarlık paketi ya da daha fazla Stardolları paketlerindeki Stardolları miktarının %30 daha fazlasını elde edeceksiniz. Bu harika bir fırsat öyle değil mi? Daha ne bekliyorsun? arkadaşlarına söyle ve Starplaza'ya uçur kendini! Ekstra stardollarlar Cebeee! ****** Son gün 30 Haziran

Fever: Gizli Ürünler |  görsel 1
Fever: Gizli Ürünler Biliyorsunuz yeni mağaza fever çıktı. 2 tane oda çeşidi var ayrıca birde mağaza poşeti var. Almak isteyenler için Tıkla  

Sims 3 Bedavaları |  görsel 1
Sims 3 Bedavaları Bedavamız için http://proxy.ianaz.com/ adresine gidin. Boşluğa http://www.stardoll.com yazın. Üye girişi yapın. Üst kutudakileri silin http://www.stardoll.com/tr/clubs/home.php?id=4619186&action=ma&ac=4619186 yazın. Klübe katıldınız. Alt tarafda kıyafete tıklayın. Sims sayfasına gideceksiniz. Bedavalar evinizde.

Erkekler Müjde!.. |  görsel 1
Erkekler Müjde!.. Yeni MR. geliyor. Çok güzel, yazlık kıyafetlergeliyor. Yarın (Cuma) günü çıkacaklar.

Buda Ne !? |  görsel 1
Merhaba Canlar ^^ Mesajlarımı cevaplandırırken bu iletiyi gördüm. The Sıms3'ün bir uygulaması sanırım. Klüplerden gelen Bedavlara benziyor bu da. Resmin üzerine tıkladığımızda bir klübe yönlendiriliyor ancak klübe ulaşılamıyor. Tam bir bilgi edindiğim zaman size bildireceğim ^^  

Yeni Mağaza Fever.. |  görsel 1
Yeni Mağaza Fever.. |  görsel 2
Yeni Mağaza Fever.. Stardoll'a yeni bir mağaza daha eklendi.. Adı Fever bence çok güzel ürünler var renklerine bayıldım. Sizce nasıllar ?  

Yeni Başarı Ödülleri |  görsel 1
stardolla yeni başarı sistemi ödülleri geldi.bunlardan birkaçı 1,3 ve 7 senelik stardoll kullanıcısı olmak ve starplazadan bir defada   25  parça ürün almak.bu görevleri başardığımızda starpuan kazanıyoruz.  eğer 1 , 3 senelik üyeyseniz giriş yaptığınızda karşınıza çıkacaktır. gizli  sembolü bulamadım .siz buldunuz mu?  

Merhaba kızlarr çokk üzgünüm nerdeyse 1-2 hafta girmedim çünki sebebim var arkadaşlar benim kız kardeşim oldu o yüzden hiç giremiyorum ama artık hep gireceğim canlarrrr......

Yeni DOT Summer.. |  görsel 1
Yeni DOT Summer.. |  görsel 2
Yeni DOT Summer.. |  görsel 3
Yeni DOT Summer.. |  görsel 4
Yeni DOT Summer.. Bence çok renkli ve hoşlar. Ben çok beğendim. Ayrıca amblemide değişmiş.

Kombini Benzet |  görsel 1
KOMBİN ÖRNEĞİ GÖNDERMEK İÇİN BURAYA TIKLAYABİLİRSİNİZ. berranurbulut3 un kombini MODACI_STAR kombini CleverEsmira kombini CleverEsmira kombini grildiva216 kombini AngelCarly_123 kombini   annabeth_e-d kombini   berfin_66 kombini   HeLioSoo4 kombini   RockinCort kombini   SkyBloodi kombini   KatyHudsonDiva  nın benzetmesi   ...

Eski HBler Geri Geldi |  görsel 1
Daha önceden TotoYeliz'in geri geleceğini haber verdiği eski HB ler starplazada satışta. eski hotbuysların olduğu bir dükkanla stardoll kullanıcılarının bir rüyası gerçekleşmiş oldu.  şimdilik mağazası gözükmüyor.katalogda yada BURAYA tıklayarak  bulabilirsiniz siz eski mağazalardan hangilerini açılmasını isterdiniz.?

Bedava Barbie Elbise |  görsel 1
Bedava Barbie Elbisesi.. Bedava için ilk önce justproxy.co.uk/ veya quickproxy.co.uk Sonra çıkan boşluğa www.stardoll.com Yazın ve giriş yapın. Boşluğu silip yerine http://www.stardoll.com/tr/clubs/home.php?id=3865935 Yazın.Bir klübe gideceksiniz. 2.resimdeki yer çıkacak öndeki kızın ustüne tıklayın.. 3.Resimdeki yazı çıkacak tıklayın. bebeği giydiremiyorsunuz.. Bedava Evinizde. UYARI: PROXY ADRESLERİNDEN OTOMATİK OLARAK  ÇIKAN POP-UP REKLAMLARI YÜKLENMEDEN KAPATMANIZI ÖNERİRİM. ...

Hotbuys Summer Retro Geliyor!.. |  görsel 1
Hotbuys Summer Retro Geliyor!.. Biliyorsunuz 2-3 haftadır haftalık hbler yok. Nedeni eski hblerin geri gelmesiymiş. Eski yazlık hbler geri geliyor. Fiyatlar nasıl olacak bilmiyorum ama hep çok arananlar var.. Bendeki şansda buya çoğu bende var :(( Neyse merakla bekliyorum.

Vintage Dekor.. |  görsel 1
Vintage Dekor.. Stardoll'dan yeni bir kampanya daha. Şuandan itibaren başlayarak pazartesi gününe kadar 250 sd harcayanlara bu odadan veriliyor.

Bedava Honey Maid Tişörtü |  görsel 1
 www.proxoin.com veya http://dontfilter.us/ adreslerinden birini seçerek www.stardoll.com a gidin.üyelik girişi yapın.daha sonra ilk yazdığınız adresi silip yerine www.stardoll.com/tr/clubs/home.php?id=4593325&action=ma&ac=4593325 yazın ve bu adrese gidin.böylelikle kulübe üye olmuş oluyoruz.ve bedava tişörtümüz evimize geliyor. ...

Facebook Stardoll |  görsel 1
 kasaba görünümündeki facebook stardoll  sokağında artık arkadaşlarımızın bebekleri görünüyor  . böylece arkadaşlarımızı facebookta da ziyaret edebileceğiz. yalnız şöyle bir sorun var. benim görüntümde arkadaşımın ismi çıkıyor.  sanırım diğer bebeklerinde görüntüsü ve isimleri yanlış. facebook stardoll safası için https://apps.facebook.com/stardoll_feed/?type=news&lang=tr

Yeni Tress Up.. |  görsel 1
Yeni Tress Up.. |  görsel 2
Yeni Tress Up.. Yaz konulu saçlar çıkmış.. Ben aralarından bir tanesini beğendim..  

Honey Maıd |  görsel 1
Merhaba arkadaşlar :) Katalog bölümüne yeni bir marka eklenmiş "HONEY MAID" Bu markanın geleceğini ToToYeLiZ haber vermişti. Bence çok güzel parçaları var benim tavsiyem mavi botu ve sarı üstü kaçırmayın. Çok hoş kombinler üretebilirsiniz ^^ Hatta ben bi sc'li kombin yapacağım ^^ mağaza ürünleri için TIKLAYIN Haber için "firuze2029" adlı üyemize teşekkür ediyoruz ^^

Fantasy Hotel Yenilenmiş.. |  görsel 1
Fantasy Hotel Yenilenmiş.. |  görsel 2
Fantasy Hotel Yenilenmiş.. Bence çok güzel şeyler var ama pahalılar..

Anketde Türkiye Sorusu |  görsel 1
Anketde Türkiye Sorusu Biliyorsunuz Stardoll Ankette her gün farklı bir soru soruluyor. Bugün Türkiye'Nin Başkenti neresidir? diye sorulmuş. Çoğu kişi İzmir'i işaretlemiş. Lütfen hep birlikte Ankara'yı işaretleyelim. :)

SamanYolu Sezon Finali |  görsel 1
SamanYolu Sezon Finali Teknik aksaklıklardan dolayı geçen sene yayınlayamadığımız sezon finali yayınlandı. Yeni sezon 3 Temmuz'da başlayacakve 10 bölüm sürecek. Tıkla Youtube'dan izle

Yakında: Honey Maid |  görsel 1
Yakında: Honey Maid Yakında Honey Maid gelecekmiş. Büyük ihtimal bedava olur.

Yeni L.E.ler Geldi!.. |  görsel 1
Yeni L.E.'ler Geldi!.. LE Summer başlığında gelen LE'ler tükenmeye başladı. Paranız varsa ve ss iseniz kaçırmayın. Ama o kadarda güzel parçalar yok. Gittikçe kötü LE ler çıkıyor. Eskileri daha kaliteli ve güzeldi. En az 20sdler. Sizce nasıllar?

Lütfen Dikkat Edin! |  görsel 1
Merhaba Arkadaşlar.. Son bikaç gündür hep şu mesajları alıyorum; Stardollda garip olaylar oluyor.size bir link gönderiliyor ve siz tıkladığınız anda hesabınız elnizden gidiyor.üstelik bunu en yakın arkadaşınızın hesabından gönderebiliyorlar.kimden gelirse gelsin linke tıklamayın.   Hackerlar yine iş başında. Lütfen böyle bir link ile karşı karşıya geldiğinizde kullanıcı adını alın ve linki kopyalayıp (linke gitmeden) stardoll destek ekinine mail yolu ile gönderin. Artık oyundaki hacekerların haddi hesabı yok..Lütfen daha dikkatli olalım hiçbirimizin hesabının çalınmasına göz yummayalım, hackerları göz ardı etmeyelim..   Ayrıca en yakın arkadaşınızdan bile olsa bu linki açmayın.. Çünkü hackerlar en yakın arkadaşınızın hesabından da bu linki gönderebiliyor..LÜTFEN DİKKATLI OLUN..!    

Stardoll Facebookda Değişiklik |  görsel 1
Stardoll Facebook'da Değişiklik Facebookdan Stardoll uygulamasına girdim. Her şey değişmiş. Çok modern bir kasabaya dönmüş. Ben bayıldım siz?

Yeni Splendid |  görsel 1
Yeni Splendid Öncelikle indirim bitti. :(( Ayrıca Tiptoe ve Glamrus mağazasıda gitti. Yeni dövme ve tırnak süsleri geldi. Nasıllar sizce?

En İlginç Shop Yapımı .. Size fikri benden çıkan bir düşünceyi paylaşmak istedim. Yapımı biraz zor ama Photoflitre Kullanımında gelişenler için çok kolay. İlk önce herhengi bir mağazanın mankenini alın. ( Kıyafetli olursa daha kolay olur ) Arkasını aynı renk yapın. Elbiseyi belirleyip boyayın isterseniz ceket vb. ekleyin. Ten rengi olarak ilk başta koyu yapın sonra biraz daha az seçip daha açığa boyayın kafanızı yapıştırın. Ayakkabı vb.ekleyin Arkaplan bulun ve isim yazın. Hepsi bukadar..  ...