>

Stardollcufecir Ramazan Etkinliği |  görsel 1
Stardollcufecir Ramazan Etkinliği Biliyorsunuz Stardoll bu sene takvim çıkarmadı. Bende yeni bir etkinlik başlatıyorum. Bu etkinlik haftada 3 gün olacak. Ramazan boyunca sürecek işte tarihler 10, 12, 14 Temmuz (1.Hafta) 15, 17, 20 Temmuz (2.Hafta) 23, 25, 27 Temmuz (3.Hafta) 29, 31 Temmuz, 2 Ağustos (4.Hafta) 6 Ağustos (AllStars - Final) Yarışmalar klübümden (Yelizin Yeri) canlı olarak yapılacak. Her gün 10 soru sorulacak. 10 soruya en çok doğru cevaplayan günün 1.olacak. Ve hediye kazanacak. Final gününde ise 1.lere yarıcak kazanana büyük bir ödül alacak. Sorulacak sorular genel kültür soruları olacak. Kısacası bilgi yarışması diyebiliriz. Yarışma olduğu gün saat 15.00'da klübüme gelin. Klüp Sayfası Proje sorumlusu:Totoyeliz (Bana Ulaş)

Ödüller Sahiplerini Buldu!.. |  görsel 1
Ödüller Sahiplerini Buldu!.. |  görsel 2
Ödüller Sahiplerini Buldu!.. |  görsel 3
Ödüller Sahiplerini Buldu!.. |  görsel 4
Ödüller Sahiplerini Buldu!.. |  görsel 5
Ödüller Sahiplerini Buldu!.. |  görsel 6
Ödüller Sahiplerini Buldu!.. |  görsel 7
Ödüller Sahiplerini Buldu!.. |  görsel 8
 Ödüller Sahiplerini Buldu!.. Günlerdir süren oylama sonunda bitti. Verdiğiniz oyların sonucunda En yardımsever Üye: rihana_1ilk En yaratıcı Üye: ceren..bal En ilginç Üye: zoeystelinya En iyi tarz sahibi Üye:  f_rt_n_231 En iyi hiç ss olmayan Üye: star_doll_70 En yakışıklı Üye: galatasaray_114 (mert-_-'i kabul etmedik.) En güzel Üye: sweet..honey.. ve _twilight Tebrikler Arkadaşlar.. 1 hafta reklamınız yapılacaktır.. :)  

Stardollcufecir Ödülleri Oylama |  görsel 1
Stardollcufecir Ödülleri Oylama Adaylar seçilirken asla ayrım vb. yapılmamıştır. Özel sorularınızı bana(totoyeliz) sorabilirsiniz. Oylama 15.06.2013 18.00'da kapanacaktır. Kazananların 1 hafta reklamları yapılacaktır. Oylamak için http://www.surveey.com/SurveyStart.aspx?lang=1&surv=8b99497b70bb47e8bcb0a9befe4ff3a2&param1=482 adresine gidin. Sırayla istediğinize oy verin. Oylamadan da geçebilirsiniz. Başarılar...

Stardollcufecir Ödülleri |  görsel 1
Stardollcufecir Ödülleri Kızlar hazır mısınız?? Stardoll ödüllerini veriyoruz. 7 dalda yarışma yapılacak. 1.En Yardımsever Üye 2.En Yaratıcı Üye 3.En İlginç Üye 4.En İyi Tarz Sahibi Üye 5.En İyi Hiç SüperStar Olmayan Üye 6.En Yakışıklı Üye 7.En Güzel Üye Katılmak için benim klübüme (Yelizin Yeri) gidip istediğiniz kategoriye ya kendi adınızı ya da başka bir adayın stardoll nickini yazmak. Dikkat! Katılım için son gün: 11.06.2013 00.00 yani bu gece yarısı bitiyor. Her kategoriden 20 kişi seçilecektir. Sonra 3 günlük anket başlayacak. Sonuçlar 14 Haziran Cuma Açıklanacak. Lütfen gerçekten hak edenler katılsın yaratıcı kategorisine yaratıcı birinin ismini yazın. Ayrıca yarışma sadece TÜRK üyeler arasındadır. Yani yabancıları yazamazsınız. Türkçe konuşanlar olabilir. Her üye sadece 1 dalda aday olabilir. Sorularınız için Totoyeliz ...

NE NEREDEN? #4 |  görsel 1
EVETT CANLAR BUGÜNÜN 2. ŞANSLI KULLANICISI  izay8 .KENDİSİNİ KUTLARIM .Ve ayrıca bugünden itibaren kombini seçilen arkadaşlarımın tanıtımına ♥♥sen seçildin♥♥ yazacağım. ÜSTLÜK=KILLAH ETEK=RIO  AYAKKABI=BIZAU

NE NEREDEN? #3 |  görsel 1
Merhaba arkadaşlar malumunuz yaz geldi ve bu etkinliğimizde devam ediyor bu gün 2 kişi seçeceğim1.si bu arkadaşımız bella_swen bu güzel kombini çok sevdimm .Şimdi bakalım neyi nerden almış?  CEKET=KILLAH ETEK=RIO AYAKKABI=NELLY.COM  TAYT=FILM THEORY       

Stardollcufecir Vampir Haftası.. |  görsel 1
Stardollcufecir Vampir Haftası.. Yeni bir etkinlik başlatıyorum.. Herkes kendini vampire benzetecek. Modülünü vampire benzetenler http://www.stardoll.com/tr/clubs/home.php?id=2598422 Adresine ''BEN'' yazacaklar. Sonuçlar 1 Haziran 2013 de açıklanacak. Erkek ve kızlardan 2 kişi seçeceğim. Kazananlar blogda yayınlanacak. Bu bir yarışma değildir bir etkinliktir..  

Ne Nerden?#2 |  görsel 1
Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz ne nerden yarışması yaptık şanslı kişileri bulup kombinlerinde kullandıkları elbise,aksesuar gibi şeyleri yazıyoruz bu günün kombini hrrem_-_ Bu kullanıcımız sade ve çok güzel bir kombin yapmış.Şimdi bakalım neyi nereden almış. BODY=ARCHİVE ETEK=ARCHİVE AYAKKABI=VOILE  ÇANTA=TINGELİNG  

Benzeme Yarışmasını Kazanan |  görsel 1
Yarışmayı Kazanan ''Sellwoods'' Birçokkatılım vardı ama çoğunun yüzü,saçı benzememiş yada hiç birşey yapmamıştı.. Ben herkese Kontrol edildiğine dair yazı yazdım ama bazılarına göndermed i yorumumu almayanlarda en son ziyaret edilenlerden beni görebilirler.. Sellwoods adlı kullanıcının kıyafetleri Tam Black Star tarzıydı. Tebrikler cnm Hediyelerini yolluyorum.

Avril Lavigneye Benzeme Yarışması |  görsel 1
Avril Lavigneye Benzeme Yarışması |  görsel 2
Avril Lavigneye Benzeme Yarışması |  görsel 3
Avril Lavigne'ye Benzeme Yarışması.. Yepyeni bir yarışma yapıyorum..  ♥Kendi modülünüzü  Avril Lavigne'nin istediğiniz fotografa göre Benzeteceksiniz ♥Her yönden Makyaj kıyafet takı vb. ♥Sonra http://www.stardoll.com/tr/clubs/home.php?id=2598422 adresine    Yarışma konulu tartışmaya ''BEN'' yazıyorsunuz. ♥Ödül Resimdeki Takım Koltuk ,halı, yastık, lamba, perde.( cam dahil değil) ♥Son katılım Tarihi  30 Nisan 2013 ♥Herkese başarılar..

The Starmovie Festival 2013ün Kazananları Belli Oldu! |  görsel 1
The Starmovie Festival 2013'ün Kazananları Belli Oldu! Bu yıl ilk defa yapılan bir nevi Stardollun Oscar'ı olan yarışma sonuçlandı. Kazanaları öğrenmek ve filmlerini izlemek için TIKLAYIN Birgöz atın derim. Kazananlar gerçekten hak etmiş. Kazananlara bu hediyeler verildi. Süper değil mi?

2013 Starmovie Film Festivali |  görsel 1
2013 Starmovie Film Festivali Festival başladı. Süper ödüller var. Hemen filminizi yapıp katılın. Paralı olduğunu unutmayın :) Detaylar, ödüller ve yarışmaya katılmak için TIKLA

Stardollcufecir Evim Şahane.. |  görsel 1
Stardollcufecir Ekibi Evinizi Yenilemeye Geliyor!.. Evet arkadaşlar yeni bir etkinlik başlatıyoruz. Bu hafta çekilişle belirlediğim birisinin evini istediği şekilde güzelleştireceğim .Önceden yaptığım herkes için oda vb. Şeylerden biliyorsunuzdur Evim şahane gibi bana neleri sevdiğinizi vb.söyleyeceksiniz bende sizin paranız yettiği kada ve benim hediyelerimle yeniden dekore edeceğim. Evinin öneki ve sonraki halini blogda paylaşacağım.. Evini yenilememi isteynler Klübüme buraya ''Ben'' Yazsınlar.. :) Klübe gitmek için buraya TIKLA  

Yarışma Sonucu.. |  görsel 1
Yarışma Sonucu.. Saç yarışmamızda oylarınızla albüm birincisi seçildi Elif-star-doll. Hepinize teşekkürler. Ödül olarak 6 kişiye saç verdi. Kazananlar (Sırasız) 1.irem2109 2.lili_meri 3.havvanur1998 4.tuqbasude 5.brendabeyli 6.deniz97stara Ödüllerinizi Elif-star-doll2 adlı üyenin bazarından alabilirsiniz. Katılan herkese teşekkürler. Nevra00-Totoyeliz

Saç Ödüllü Yarışma |  görsel 1
Saç Ödüllü Yarışma Arkadaşlar birliyorum ki şu aralar hepinizin isteği saç.. Sc'ye arıyor ve bulamıyoruz.. Elif-Star-Doll ile ortak yarışma yapıyoruz. Yapmanız gereken Elif-star-doll'un klübü Elif_fun_club de Stardollcufecir Saç Yarışması konusuna ben yazıp Elif-star-doll'un albümünü oylamanız gerek.. Albümü 1. olursa Tam 5 Kişiye saç hediye verecek.. Büyük fırsatı kaçırmayın... Yarışma Albüm 1.si olunca biter.. Nevra00-Totoyeliz

Kim Kazandı... |  görsel 1
Bir yarışma başlattım.Bana bir kombin ve makyaj yapacaktınız.Kazananı buldum.Söylesemmii söylemesemmii... Tamam tamam söylüyorum kazanan "RazorAylin1" tebrik ederim canım.Hediyeni kuzenimden alabilirsin.Sana tasarımını gönderecek.Adı "melek-006" haberin olsun. Bana yaptığınız kombinleri çok beğendim ama en beğendiğim buydu.Yeni bir yarışmada görüşmek üzeree :) ♥♥♥

Bu Senenin Stardollleri Kim Olsun? |  görsel 1
Bu Senenin Stardollleri Kim Olsun? Stardollun yeni yarışması.. İçerik şöyle Merhaba Canlarrr...   Yeni bir seneyle beraber Stardoll'de de hummalı çalışmalar başladı.Ne için mi? Sizlere harika Stardoll sürprizleri hazırlamak için...   Şimdi bu yarışma ile bu sene Stardoll'de hangi ünlüleri görmek istediğinizi sizler belirleyeceksiniz.   Sizlerden Stardoll'de bu sene görmek istediğiniz TÜRK 1 şarkıcı / 1 sinema oyuncusu ve 1 spocu yazmanızı rica ediyorum.   Enfazla istek alan isimlerden bu senenin stardoll bebekleri yapılacak!   Hadi bakalım şimdi isteklerinizi hayata geçirme zamanı...!   İsteklerinizi   http://www.stardoll.com/tr/dolls-games/   adresinden alttarafta "Bebek İste" bölümüne yapın.. :)   Stardollda Türk bebekler artsın..  ...

Yarışma İptal Edilmiştir!!! |  görsel 1
Yarışma İptal Edilmiştir!!! Arkadaşlar teknik nedenlerden dolayı yarışmayı iptal ediyorum. Hepinizden çok özür dileyerek. :(( Ama sizlere şunu söyleyeyim Yeni yılda (Özellikle Ocak) sizleri çok güzel yarışmalar ve etkinlikler bekliyecek. Bizi takibe devam edin..

Yarışma Sonuçlandı!. |  görsel 1
Yarışma Sonuçlandı!. |  görsel 2
Yarışma Sonuçlandı!. Yaptığımız yarışmada Stardolcufecir CG'si "LuckyFabien" (92 oy ile) Stardollcufecir NCG'si "star_ela_" (55 oy ile) Tebrik ederim ikinizide. :) Bu ay boyunca tüm yazılarımın altında reklamlarınız olacak. Diğer yazarlarada söyleyecem. İsterlerse onlarda koyacaklar. Tekrar katılmak için Aralık ayını bekleyin :) Stardolcufecir CG'si "LuckyFabien" Stardollcufecir NCG'si "star_ela_"  Seçildi! Ziyaret Eder misin?...

Yarışma Başladı!.. |  görsel 1
Yarışma Başladı!.. Ncg anketi için Tıkla Cg anketi için Tıkla Son gün 11 Kasım Pazar Saat 13.00

Stardollcufecir CG & NCG |  görsel 1
Stardollcufecir CG & NCG Selam arkadaşlar. Hatırlayanlar vardır eskiden Ayın dolları yarışmamız vardı. Blog değişti. Daha yapmadık. Onuda ben başlatmıştım. Şimdi yeni bir yarışma daha başlatıyorum. Artık her ay Stardollcufecir'in Covergirl ve National cg seçicez. Farkları ne? CG:Royalty ve Süperstarlar katılacak. NCG:Sadece normal üyeler katılacak. Nasıl Katılırım? Klübüme isminizi yazacaksınız. (CG ve NCG bölümlerine) İlk 30 kişiyi seçicem.(İlk ismini yazanlar ve 20 lvl üstü olanlar) Sonra Ne Olacak? Seçilen 30+30=60 kişi ayrı anket yapılacak. CG anketinde en çok oyu alan Stardollcufecir CG, NCG anketinde en çok oyu alan Stardollcufecir NCG olacak. 1 AY REKLAMI YAPILACAK. Yarışma sorumlusu:Totoyeliz Katılmak için: http://www.stardoll.com/tr/user/?id=71012442 adresine gidin. "YelizinYeri" klübüne girin. Royalty ve ss olanlar :Stardollcufecir CG Normal Üyeler:Stardollcufecir NCG adlı tartışmaya adını yaz. Tabiki ilk 30 üye içinde olman gerek. Ayrıca 20 lvl üstü. :) Başarılar :D Katılım Bitmiştir!.. ...

OktoberFest (Elbisenin 3.Parçası) |  görsel 1
OktoberFest (Elbisenin 3.Parçası) 3.Parça chat bölümünde. Tıklayın ve elbiseye tıklayın. Yeterli :)

OktoberFest (Bedava 3sd) |  görsel 1
OktoberFest (Bedava 3sd) Bugünün sorusu ve cevabı şöyle.. Doğru cevaplarsanız 3sd geliyor.

OkteberFest (Elbisenin 2.parçası) |  görsel 1
OkteberFest (Elbisenin 2.parçası) Bugün elbisenin 2.parçasını bulmamızı istiyor. 2. parça ise Hesabım>Ayarlar bölümde aşağıda Tıkla Parçaya tıklaman yeterli :)

OktoberFest (Elbisenin 1.Parçası) |  görsel 1
OktoberFest (Elbisenin 1.Parçası) Bugün kıyafetin 1. parçasını arıyoruz. Parça ise albüm bölümünde. Üzerine tıklamanız yeterli. Albümüne git

Avrupa Dilleri Günü 7.Gün |  görsel 1
Avrupa Dilleri Günü 7.Gün Bugünün sorusu şöyle Sözdizimi çalışmalarına ne ad verilir? cevap ise Sentax olacak. Sayfaya git Bu son gündü. İnş. bize güzel hediyeler verirler. :D

STARDOLL BY BARBIE TWITTER YARIŞMASI! |  görsel 1
Eğer bi' Stardoll By Barbir bebeğiniz varsa mutlaka katılın derim. Uymanız gereken kurallar ve koşullar:  

Okula Dönüş-Archive Platformu Kazananlar |  görsel 1
Evet arkadaşlarımızı tebrik ediyoruz,güle güle kullansınlar :)

OktoberFest 5.Gün |  görsel 1
Güzellik salonunda sol kenarda. Eğer göremiyorsanız ekranı "ctrl ve -"ye basın. Yani ctrlyi basılı tutarken aynı zaman da eksiye basın. Gördüğünüzde tıklayın,daha sonta eski haline döndürmek için "ctrl ve +"ya basın.Yine aynı işlem ctrlye basarken aynı anda +ya basın.