>

Gizli Bebek: Clawdeen |  görsel 1
Gizli Bebek: Clawdeen Monster High bebeklerinden yenisi çıktı. Ama Türkiye'de görünmüyor. Bizde gizli olarak görünüyor. Gitmek için tıklayın.

Gizli Monster High Bebeği |  görsel 1
Gizli Monster High Bebeği Gizli bebek çıktı.. Monster High'dan Frankie Gitmek için Tıkla

Yeni Yarışma: The Hobbit |  görsel 1
Stardoll'dan yeni bir yarışma daha.Aslında uzun bir aradan sonra :D Neyse bu yarışmanın konusu "The Hobbit".Bu konuda bir quiz vermişler.Şimdi size cevaplarını ve yarışmanın içeriğini vereceğim.7. sorunun cevabı "Rivendell" olacak. Fazla okunmuyor ama işte yarışmanın içeriği... Okunur olması için uğraştım ama bu kadar oldu.Sadece 7. sorununj cevabı "Rivendell" eren-im  

Stardoll ile Pepsi Anlaşması |  görsel 1
KODLARI BEN VERMİYORUM.ÇEVRENİZDEKİ PEPSİ BAYİLERİNE GİDEREK KAPAĞIN ALTINDAKİ KODLARISTARDOLL'A GİRECEKSİNİZ. Stardoll yine bize bir süpriz yaparak starcoin kazanmamızı sağladı.11/12/2012 yani yarından itibaren Ocak 2013'e kadar aldığımız hep pepsi şişesinin kapak yada açma halkasının altındaki kodu Stardoll'da bulunan kutucuğa yazıp göndereceğiz.Pepsi Sayfası için Tıklayın .Bu sayede hep pepsi şişesiyle 50 starcoin kazanmış olarcağız.Yaşasın Pepsı Yaşasın Stardoll...   eren-im

Yanıltıcı Kombin |  görsel 1
Arkadaşlar COVERGİL'imizi ziyaret etmişsinizdir.Ben bu medollü görünce üzerindeki kıyafetin kendi tasarımı olduğunu sanmıştım ancak o elbiseyi VOİLE'den almış.  

Le Dekor |  görsel 1
Beklenen Le Dekor geldi.yine çok şık. gitmek için http://www.stardoll.com/tr/starplaza.php?startShopId=132 not: ss olmayanlarda bu ürünleri alabiliyor. fecir

BEDAVA RUJ(SADECE SUPERSTARLAR İÇİN) DUZENLENDİ!!! |  görsel 1
Maalesefki bedava sadece superstarlar için,ruju alabilmek için öncelikle; http://internetproxy.co    adresine gidin  daha sonra link kutucuğuna http://www.stardoll.com        yazın, giriş yapın sonra,yine link kutucuğuna http://www.stardoll.com/tr/contest/view.php?id=3646    yazın,bir yarışmaya yönlendirileceksiniz alta inip soruların cevaplarını gelişi güzel cevaplayın ALTTAKİ YARIŞMAYA KATIL butonuna basmayı unutmayın,ve yüklenene kadar bekleyin..Bedava güzellik salonunuzda olacak. nasıl buldunuz?

Gizli Bebek -So Undercover |  görsel 1
stardolldayken http://www.stardoll.com/tr/dolls.php?id=2000 adresine gidip  Miley Cyrus'un oynadığı filmin bebeğini giydirebilirsiniz.

KOMBİN YARIŞMASI |  görsel 1
yarışmaya doyamayanlar burda mı :)) size yeni yarışma düzenledim eğlenelim biraz,şimdi bu yeşil üstle benim me-doll'üme kombin yapın,zaten üstümde suan diger giysilerim de dolabımda,kombin bittikten sonra albümünüze kaydedin,ve klübümdeki stardollcufecirkombinyarışması adlı tartışmaya isminizi yazın,unutmayın kombin benim medoll'üme yapılcak,albümünüze kaydedilcek,en güzel 1. kombine hb ödülü vericem :) katılım 20 kişidir :) elinizi çabuk tutun canlarım hadi  

Yakında Stardoll'de.. |  görsel 1
Arkadaşlar büyütece tıkladığınızda fotoğrafın slaytı gösteriliyor. 3 fotoğrafı gif olarak yaptım büyütece basıldığında fotoğrafları görebilirsiniz.

ÜLKELER...(almanya) |  görsel 1
Merhaba ülkeleri merak edermisiniz :) düşündüm ve sizlere her hafta bir ülkeyi tanıtmaya karar verdim,her hafta bir ülkenin bayrağı,gelenekleri gibi birsürü şeyden bahsedicem umarım ilginizi çeker bu hafta pek zamanım olmadığı için almanya'dan başlıyorum hadi bakalım :)    AL MAN YA  Avrupa'nın orta kesimlerinde bulunan bu ülke'nin tam kuruluşu 1871'tir. bayrağı siyah kırmızı ve sarı renklerindeki 3 yatay şeritten oluşur,bayraktaki siyah sarı ve kırmızı renkler napolyon savaşındaki almanların giydiği uniformadan alındığı söylenir. başkenti Berlin olan bu ülke çok eskilere dayanır.ülke hristiyan bir ülke olmasına rağmen birsürü müslüman yaşamaktadır,bu ülkenin nüfusu 81 milyona yakındır nüfusun 10 milyonluk kısmını türkler oluşturur. ülkede birçoğumuzun bildiği gibi almanca dili kullanılır,almanca kendine özgü bir dildir,biraz kabaca serttir.boğazdan bir söyleyiş mevcuttur, işte bazı almanca cümleler; hallo/hi = merhaba wie heißt du? = ismin ne ich heiße = benim adım ... wie geht's = naber ? gut/nich gut= iyi / iyi değil  wie alt bist du? = yaşin kaç ich bin 17 jahre alt= ben 17 yaşindayim. Almanlar bildiğimiz gibi beyaz tenlidirler,Soğuk bir ülkedir çoğunlukla kış yaşanır,karsız bir kış geçirildiği görülmemiştir,yazları 2-3 hafta sürer, 17 eyaletten ouşan bir parlement devletidir.bir sürü göç aldığından etrafta italyan,çin,türk restoranları sıklıktadır, dinlerine çok bağlılardır,özellikle de NOEL bayramlarına, çoğu dükkanın kapılarında yılın 364 günü açıktır yazar kapalı olduğu gün noel bayramı zamanıdır gece 12 den sonra hiç bir yer açık olmaz,bu bayr...

YENİ MONTE CARLO |  görsel 1
MONTE CARLO mağazasına yeni ürünler eklendi ulaşmak için TIKLAYIN .mağaza kapanmıştır.

Gizli Bebekler-Alice in Wonderland, Moxie Girlz |  görsel 1
Bu bebekleri daha öncceden de paylaşmıştık ve hala oynanılabiliyor. Alice in Wonderland Bebeğii çin TIKLAYIN. Moxie Girlz Bebekleri için TIKLAYIN.

Gizli Bebekler |  görsel 1
Bu bebekler de daha önceden de oynanılabiliyordu şimdi de.  Biri Miley Cyrus'un Last Song filmi için ,diğeri de Avril Lavigne'nin Black Star pargümünün tanıtımı için oluşturulan bebekler. Miley Cyrus bebeği için http://www.stardoll.com/tr/dolls.php?id=1395 Avril Lavigne bebeği için http://www.stardoll.com/tr/dolls.php?id=1332

Gizli Bebekler Moxie Teen |  görsel 1
Bu gizli bebekleri yaklaşık iki sene önce paylaşmıştık ve hala oynanılabiliyor. bu yüzden hatırlatma amacıyla tekrar paylaşmak istedim. adreslerin üzerine tıklayıp bebeklerle oynayabilirisiniz. Moxie Teen Arizona stardoll.com/tr/dolls.php?id=1462 Moxie Teen Bijou stardoll.com/tr/dolls.php?id=1463 Moxie Teen Melrose stardoll.com/tr/dolls.php?id=1464 Moxie Teen Tristen stardoll.com/tr/dolls.php?id= 1465

Gizli Bebek Monster High  Frankie |  görsel 1
Monster High gizli bebeğini giydirmek için http://www.stardoll.com/tr/dolls.php?id=1979 adresini ziyaret edebilirsiniz.

Gizli Bebek Girl vs.Monster |  görsel 1
bu bebeğe ulaşmak için adresi http://www.stardoll.com/tr/dolls.php?id=1978    

Gizli Bebekler- Sindirella,Lego Friends |  görsel 1
Gizli Bebekler- Sindirella,Lego Friends |  görsel 2
Gizli Bebekler.. Yeni gizli bebekler çıktı. 1.Cinderella Gitmek için Tıkla 2.Lego Friends'den Olivia Gitmek için Tıkla

Yeni Monster High Bebekleri |  görsel 1
Yeni Monster High Bebekleri |  görsel 2
Yeni Monster High Bebekleri |  görsel 3
Yeni Monster High Bebekleri Yeni Monster High bebekleri geldi. Stardollda çıkıyor mu bilmiyorum ama burdan gidebilirsiniz. Kıyafetlerine bayıldım!! Venus için TIKLA Rochelle için TIKLA Robecca için TIKLA