>

Büyük Değişiklik |  görsel 1
Büyük Değişiklik Kızlar 4 yıldır buradan sizlere stardolla ilgili haberleri, bedavaları her türlü şeyi paylaştık. Sizde bizleri yarı yolda bırakmadınız teşekkürler. Bilenler bilir blogcu çok fazla sorun çıkarıyor. Yazıları yayınlamıyor. Sizler yorumlar yazamıyorsunuz eskisi gibi. Görünüm ayrı bişey zaten. Her neyse artık blogger'deyiz. Hepinizi oraya bekliyoruz.. http://stardollcufecirturkey.blogspot.com/

Yeni Sims İsland Eşyaları.. |  görsel 1
  Yeni Sims İsland Eşyaları.. Suite shopa yeni 5 ürün eklenmiş. Bence çok ucuz ve güzeller. Normalde taşıtlar 10 sd'den aşağıdeğil :D 

Yeni VILLA |  görsel 1
Yeni VILLA |  görsel 2
Yeni VILLA Çoğu eşyası önceden de vardı . Bence çok güzel şeyler var. Scye de var bu iyi oldu :D  

SamanYolu - Yeni Bölüm |  görsel 1
SamanYolu - Yeni Bölüm Yeni bölüm çıktı.. Yorumlarınızı bekliyoruz. 13.Bölüm 17 Temmuz'da Tıkla Youtube  

Unutulduk! :( |  görsel 1
Unutulduk! :( Kızlar biliyorsunuz yıllardır her Ramzan Ayında stardoll takvim hazırlardı bize. Geçen sene her gün bir soru soruyordu hediyeler dağıtıyordu. Bu sene hiç bir etkinlik yok. Kısacası unutulduk. İnş. En yakın zamanda bişeyler yaparlar..

Ramazan Ayı |  görsel 1
Ramazan Ayının Bereketi Evlerimize Hoşgörüsü Gönüllerimize Sabrı Ruhumuza Dolsun Ramazanımız Kutlu Olsun stardollcufecir ailesi :)

SamanYolu 3.Sezon Başladı.. |  görsel 1
SamanYolu 3.Sezon Başladı.. Yeni sezon, yeni olaylar, yeni hikayeler.. Kaçırmayın bu macerayı.. İster buradan izle İster Youtube'dan

3.000e Doğru |  görsel 1
3.000'e Doğru Stardollcufecir facebook sayfamız 3.000üyeye yaklaştı. Artık hergün birbirinden güzel yarışmalar yapılıyor ve ödüller dağıtılıyor. Gitmek için TIKLA Bu arada yeni Starmoviefilmime bakmayı unutmayın. Devamı gelecektir. Git ve İzle  

Yeni Archive.. |  görsel 1
Yeni Archive.. |  görsel 2
Yeni Archive.. Yeni Archive'ler gelmiş.. Pembe ceket sc'ye satılıyordu şimdi 12sd.. Bence pek hoş değiller.  

Gizem Sembolü Nerede? |  görsel 1
Gizem Sembolü Nerede? Herkesin kafasındaki soru gizem sembolü nerede? Kızlar tam olarak bende bilmiyorum çünkü her üyenin farklı bir yerde. Bazıları güzellik salonunda, bazıları suitinde bulmuş. Sizde bu yazının altına yorum yapın belki bizimkilerde oradadır. Bulmanız gereken sembol makyaj çantası.  

MR Yenilenmiş.. |  görsel 1
MR Yenilenmiş.. |  görsel 2
MR Yenilenmiş.. Erkek mağazası olan MR ye çok güzel yazlık ürünler gelmiş. Ben bile almayı düşündüm :D

Yeni Mağaza Fever.. |  görsel 1
Yeni Mağaza Fever.. |  görsel 2
Yeni Mağaza Fever.. Stardoll'a yeni bir mağaza daha eklendi.. Adı Fever bence çok güzel ürünler var renklerine bayıldım. Sizce nasıllar ?  

Merhaba kızlarr çokk üzgünüm nerdeyse 1-2 hafta girmedim çünki sebebim var arkadaşlar benim kız kardeşim oldu o yüzden hiç giremiyorum ama artık hep gireceğim canlarrrr......

Yeni DOT Summer.. |  görsel 1
Yeni DOT Summer.. |  görsel 2
Yeni DOT Summer.. |  görsel 3
Yeni DOT Summer.. |  görsel 4
Yeni DOT Summer.. Bence çok renkli ve hoşlar. Ben çok beğendim. Ayrıca amblemide değişmiş.

Vintage Dekor.. |  görsel 1
Vintage Dekor.. Stardoll'dan yeni bir kampanya daha. Şuandan itibaren başlayarak pazartesi gününe kadar 250 sd harcayanlara bu odadan veriliyor.

Yeni Tress Up.. |  görsel 1
Yeni Tress Up.. |  görsel 2
Yeni Tress Up.. Yaz konulu saçlar çıkmış.. Ben aralarından bir tanesini beğendim..  

Fantasy Hotel Yenilenmiş.. |  görsel 1
Fantasy Hotel Yenilenmiş.. |  görsel 2
Fantasy Hotel Yenilenmiş.. Bence çok güzel şeyler var ama pahalılar..

SamanYolu Sezon Finali |  görsel 1
SamanYolu Sezon Finali Teknik aksaklıklardan dolayı geçen sene yayınlayamadığımız sezon finali yayınlandı. Yeni sezon 3 Temmuz'da başlayacakve 10 bölüm sürecek. Tıkla Youtube'dan izle

En İlginç Shop Yapımı .. Size fikri benden çıkan bir düşünceyi paylaşmak istedim. Yapımı biraz zor ama Photoflitre Kullanımında gelişenler için çok kolay. İlk önce herhengi bir mağazanın mankenini alın. ( Kıyafetli olursa daha kolay olur ) Arkasını aynı renk yapın. Elbiseyi belirleyip boyayın isterseniz ceket vb. ekleyin. Ten rengi olarak ilk başta koyu yapın sonra biraz daha az seçip daha açığa boyayın kafanızı yapıştırın. Ayakkabı vb.ekleyin Arkaplan bulun ve isim yazın. Hepsi bukadar..  ...

Bir Mağaza Daha... |  görsel 1
Bir Mağaza Daha... Tiptoe adlı ayak süsleri mağazası da kapanıyor. Neler oluyor sizce? Stardoll büyük bir değişime mi gidiyor? :D

SamanYolu Yeni Bölüm Geldi!.. |  görsel 1
SamanYolu Yeni Bölüm Geldi!.. Heyecan gittikçe tırmanıyor. Sezon finalinden önceki bölüm. İzlemeye devamm :) Youtube'dan izlemek için TIKLA  

Küçük Bir Tavsiye |  görsel 1
Küçük Bir Tavsiye Arkadaşlar son zamanlarda ne kadar azalsada hala hesap hırsızları, yalancılar ortalıkta. Lütfen dikkat edin ASLA VE ASLA şifrenizi kimseye vermeyin. Ne vaat ederse etsin asla. Klüp yarışmalarında da dikkatli olmanızı tavsiye ediyorum. Klüpte bu kadar üye topla seni ss yapacam diyorlar ya şifreni istiyorlar hesabını çalıyorlarya da ss yapmıyorlar. Lütfen yarışmalara girerken yarışma sahibini araştırın. Bu tür insanların Stardollda işi yok. Oyunu berbat etmeye haklarıda yok.

SamanYolu Yeni Bölüm Geldi!.. |  görsel 1
SamanYolu Yeni Bölüm Geldi!.. Samanyolunun yeni bölümünü buradan izleyebilirsiniz.. http://www.youtube.com/watch?v=Df4q9URe90o adresine giderekde izleyebilirsiniz.

Archive Yenilenmiş. |  görsel 1
Archive Yenilenmiş. |  görsel 2
Archive Yenilenmiş. Size söylediğim gibi Archive yenilenmiş.. Ama size bir uyarıda bulunayım 60 sd olan kıyafeti almayın. Çünkü Stardoll Arkadaşlarında bulabilirsiniz.

TARZ OLMUŞ YÜZ HATLARI |  görsel 1
Arkadaşlar son 2-3 yılda yukarıda gördüğümüz yüz tipi meşhur oldu pretty mi desem şirinlik mi desem olmuyor.Zaten yapanda çok güzel yapıyor. Yani süper yapıyorlar. stixx. arkadaşıma teşekkürler...    

Ne Nereden? #6 |  görsel 1
Merhaba arkadaşlar bugünün kombini  atooof5 kendisini tebrik eder başarılarının devamını dilerim. BLUZ=RIO ŞORT=BIZOU ÇANTA=BEDAVALAR AYKKABI=BEDAVALAR

Ne Nereden?#5 |  görsel 1
VEEEE AÇIKLIYORUM BU GÜNÜN KOMBİNİ KoMİKKaZe .Arkadaşımı kutlarım.Bakalım neyi nereden almış? ÜSTLÜK=FALLEN ANGEL  ŞORT=BASİC ÇANTA=NELLY.COM AYAKKABI=BIZOU  

En Yüksek Levelli 2 hesap |  görsel 1
En Yüksek Levelli 2 hesap |  görsel 2
Arkadaşlar biliyorsunuz eski yayınlarımızda yeliz paylaşmıştı ama ben devam ettirdim.Stardollda en yüksek arkadaşlarımızın levelleri 113 olmuş kendilerine başarılar.