Büyük Değişiklik |  görsel 1
Büyük Değişiklik Kızlar 4 yıldır buradan sizlere stardolla ilgili haberleri, bedavaları her türlü şeyi paylaştık. Sizde bizleri yarı yolda bırakmadınız teşekkürler. Bilenler bilir blogcu çok fazla sorun çıkarıyor. Yazıları yayınlamıyor. Sizler yorumlar yazamıyorsunuz eskisi gibi. Görünüm ayrı bişey zaten. Her neyse artık blogger'deyiz. Hepinizi oraya bekliyoruz.. http://stardollcufecirturkey.blogspot.com/

Bedava Deniz Kabukları.. |  görsel 1
Bedava Deniz Kabukları.. Bedava için suite shopa gitmeniz yeterli. Orda Dekor bölümüne tıklayın.. Bedava orada.  

Bedava Taffy.. |  görsel 1
Bedava Taffy.. |  görsel 2
Bedava Taffy.. Bedava için ilk önce justproxy.co.uk/  quickproxy.co.uk Sitesinden birine gidin çıkan boşluğa www.stardoll.com yazın giriş yapın boşluğu silip yerine http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3865935 Resimde gösterdiğim gibi butona tıklayın açılmasada bedava geliyor.

Bedava Monster High Kıytafetleri.. |  görsel 1
Bedava Monster High Kıytafetleri.. |  görsel 2
Bedava Monster High Kıytafetleri.. Bedava için ilk önce www.webwarper.net gidin boşluğa www.stardoll.net Yazın. Arkaplan beyaz olduğu zaman arkaplana tıklayın.. sizi bir siteye gönderecek. Ve bedava sizindir..

Yeni Sims İsland Eşyaları.. |  görsel 1
  Yeni Sims İsland Eşyaları.. Suite shopa yeni 5 ürün eklenmiş. Bence çok ucuz ve güzeller. Normalde taşıtlar 10 sd'den aşağıdeğil :D 

Yeni Ek Görev |  görsel 1
Yeni Ek Görev Yıllığın yanında yeni bir görev çıkmış. Bu bizlerle ilgili yani ramazanla :) Görevleri yapınca 100sc veriliyor :(

Yeni VILLA |  görsel 1
Yeni VILLA |  görsel 2
Yeni VILLA Çoğu eşyası önceden de vardı . Bence çok güzel şeyler var. Scye de var bu iyi oldu :D  

Bedava Teen Beach Topu |  görsel 1
Bedava Teen Beach Topu Bedavamız için http://server8.kproxy.com/ adresine gidin. Boşluğa http://www.stardoll.com/tr/ yazın. Giriş yapın. Üst kutudakileri silip yerine http://www.stardoll.com/tr/video/?videoId=70 yazın. Videoyu izleyin. Bedava evinizde.

Stardollcufecir Ramazan Etkinliği |  görsel 1
Stardollcufecir Ramazan Etkinliği Biliyorsunuz Stardoll bu sene takvim çıkarmadı. Bende yeni bir etkinlik başlatıyorum. Bu etkinlik haftada 3 gün olacak. Ramazan boyunca sürecek işte tarihler 10, 12, 14 Temmuz (1.Hafta) 15, 17, 20 Temmuz (2.Hafta) 23, 25, 27 Temmuz (3.Hafta) 29, 31 Temmuz, 2 Ağustos (4.Hafta) 6 Ağustos (AllStars - Final) Yarışmalar klübümden (Yelizin Yeri) canlı olarak yapılacak. Her gün 10 soru sorulacak. 10 soruya en çok doğru cevaplayan günün 1.olacak. Ve hediye kazanacak. Final gününde ise 1.lere yarıcak kazanana büyük bir ödül alacak. Sorulacak sorular genel kültür soruları olacak. Kısacası bilgi yarışması diyebiliriz. Yarışma olduğu gün saat 15.00'da klübüme gelin. Klüp Sayfası Proje sorumlusu:Totoyeliz (Bana Ulaş)

SamanYolu - Yeni Bölüm |  görsel 1
SamanYolu - Yeni Bölüm Yeni bölüm çıktı.. Yorumlarınızı bekliyoruz. 13.Bölüm 17 Temmuz'da Tıkla Youtube  

Giambattista Valli Couture Tribute Çıktı |  görsel 1
Giambattista Valli Couture Tribute Çıktı |  görsel 2
Giambattista Valli Couture Tribute Çıktı Yaz geldi Tributeler çıkmaya başladı. Çok güzel elbiseler var. Bence kaçırmayın. MSW'e hazırlık yapın. :)

Bedava Çanta ve Tişört |  görsel 1
Bedava Çanta ve Tişört Bedavamız için http://www.proxoin.com/ http://proxite.us/ http://webwarper.net/ adreslerinden birine gidin. Boşluğa http://www.stardoll.com yazın. Giriş yapın bedava evinizde.. :)

Türkiyede Olmayan Parti Odası.. |  görsel 1
Türkiye'de Olmayan Parti Odası.. Parti severlere bir oda keşfettim. Bu parti odası Miss XV 'adlı mağazanın.. Odanın bulunduğu ülkeler; *Arjantin *Brezilya *Kolombiya *Meksika *Venezüella *Şili Bence gidip bir bakın :D  

Bedava Monster High Kolyesi |  görsel 1
Bedava Monster High Kolyesi Bedavamız Brezilya'dan Öncelikle http://freewebsurf.info/ http://brazilsurf.info/ http://brazilunblock.info/ adreslerinden birine gidin. Boşluğa http://www.stardoll.com/tr/ yazın Giriş yapın. Üst kutudakileri silip yerine http://www.stardoll.com/tr/contest/view.php?id=4034 yazın. Alttaki soruyu cevaplayın bedava evinizde..

Eda.Stardoll'dan Haberler |  görsel 1
her sene ramazan ayında  stardollda bizi  mutlu  eden ,ramazan takvimi hazırlamayan stardolla kırılacakken eda.stardolldan  ramazan ayına özel kampanya ve yarışma yapılacağı haberi geldi. eda.stardollun stardolldaki yazı adresi http://www.stardoll.com/tr/magazine/post/105828/ho_geldin_ramazan_13.html ramazan ayı için hurma ne ise stardollda ramazan için takvim öyle birşey .hiç birşey ramazan takvimin yerini tutamaz bence ... sizce? .

Unutulduk! :( |  görsel 1
Unutulduk! :( Kızlar biliyorsunuz yıllardır her Ramzan Ayında stardoll takvim hazırlardı bize. Geçen sene her gün bir soru soruyordu hediyeler dağıtıyordu. Bu sene hiç bir etkinlik yok. Kısacası unutulduk. İnş. En yakın zamanda bişeyler yaparlar..

Yeni Gift-o-Metre |  görsel 1
Yeni Gift-o-Metre |  görsel 2
Yeni Gift-o-Metre Yeni hediye ölçer geldi. Çok güzel şeyler var. Bayıldım. Hadi para harcamaya.. :)

Ramazan Ayı |  görsel 1
Ramazan Ayının Bereketi Evlerimize Hoşgörüsü Gönüllerimize Sabrı Ruhumuza Dolsun Ramazanımız Kutlu Olsun stardollcufecir ailesi :)

250 milyon Elbisesi ve Benzeri |  görsel 1
250 milyon Elbisesi ve Benzeri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Stardoll 250 milyon üye kutlamaları |  görsel 1
stardoll 250 milyon üye kutlamalarını ücretsiz 250 sc ,bedava elbise ,takı ve balon ayrıca superstarlık ve sd alımında ekstra gün ve sd vererek kutluyor.  bedava sc ve hediyeler için 250 milyon üye kutlamaları sayfası www.stardoll.com/tr/campaigns/250million/ tıklayın. birgünlük ss lik hakkı ss olmayan bir üyeliğimde  çıkmıyor.siz de de bu sorun var mı?bilgisi olanlar lütfen yorum yazın.  

250 Milyona 1 Adım Kala |  görsel 1
250 Milyon'a 1 Adım Kala Stardollun 250 milyona ulaşmasına 100 bin üyeden az akmış. Bugün yarın 250 milyona ulaşacağız. Bu resimdekileri bedava verecekler galiba. Hoşlar ama azlar :( Süprizler bekliyoruz.

Yeni Channel Tribute |  görsel 1
Yeni Channel Tribute Merakla beklenen Tributeler çok güzeller. Tam yazlık kısa elbiseler var. En pahalısı 40sd. Ayrıca sınırsız ve her üye alabiliyor. Biraz geç olsada nasıl buldunuz?

Channel Trıbute Geliyoooorr ! |  görsel 1
KIZLAR SD'LERİ HAZIRLAYIN CHANNEL TRIBUTE YOLDA ! :D Kataloga Channel Trıbute'nin bir ürünü gelmiş bugün yarın gelir. Hadi bakalım bekliyoruz seni TRIBUTE..  

SamanYolu 3.Sezon Başladı.. |  görsel 1
SamanYolu 3.Sezon Başladı.. Yeni sezon, yeni olaylar, yeni hikayeler.. Kaçırmayın bu macerayı.. İster buradan izle İster Youtube'dan

3.000e Doğru |  görsel 1
3.000'e Doğru Stardollcufecir facebook sayfamız 3.000üyeye yaklaştı. Artık hergün birbirinden güzel yarışmalar yapılıyor ve ödüller dağıtılıyor. Gitmek için TIKLA Bu arada yeni Starmoviefilmime bakmayı unutmayın. Devamı gelecektir. Git ve İzle  

Yeni Archive.. |  görsel 1
Yeni Archive.. |  görsel 2
Yeni Archive.. Yeni Archive'ler gelmiş.. Pembe ceket sc'ye satılıyordu şimdi 12sd.. Bence pek hoş değiller.